Toimitusehdot

Lisaravinnekauppa.fi

Meillä on edulliset hinnat, teidän ei tarvitse maksaa kivijalkaliikkeen vuokria tai muita kuluja, koska toimimme vain verkossa.

 

Tuotteet ja tuotehinnat

Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteisiimme sisältyy arvonlisävero. Veroerittely näkyy tilausvahvistuksessa.

 

Maksutavat

Lisaravinnekauppa.fi verkkokaupassa maksu tapahtuu Paytrail, Klarna Checkout, Mash ja Paypal palveluiden kautta.

 

Klarna Checkout on turvallinen ja helppo tapa ostaa verkkokaupasta niin mobiililaitteella kuin tietokoneella. Käytössäsi on suosituimmat verkkopankit (Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Aktia, Säästöpankki, S-pankki), luottokortit (Mastercard, Visa, Visa Electron, Maestro), Klarna lasku (14 päivää korotonta maksuaikaa ilman lisäkuluja) ja Klarna tili.

 

Paypal on turvallinen ja suosituin maailmanlaajuinen verkkokauppojen maksutapa vaihtoehto.

 

Paytrail on markkinoiden kattavin suomalainen verkkomaksupalvelu.

 

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7

Innova 2

Lutakonaukio 7

40100 Jyväskylä

Puhelin: 0207 181830

www.paytrail.com

 

Mash on kotimainen lasku ja osamaksu palvelu.

 

Kun maksat ostoksesi Mash-laskulla, saat mukavasti maksuaikaa. Saat 14 päivää korotonta maksuaikaa, jonka aikana voit maksaa laskun kerralla ilman lisäkuluja tai valita haluamasi osamaksuerät. Kotimaista Mashia on helppo käyttää: ostamiseen riittää oma henkkari. Laskun saatuasi voit päättää, maksatko sen kerralla vai joustavasti osissa.

 

Mash-ostokset rahoittaa Mash Finance Oyj (Y-tunnus:2159120-9). Olemme vuodesta 2007 asti toiminut suomalainen rahoitusalan yritys.

 

Mash-laskun tai -osamaksun voivat valita maksutavaksi Suomessa asuvat yli 20-vuotiaat henkilöt. Mashilla voi tehdä ostoksia 10–10 000 eurolla. Osamaksu laskutetaan 30 päivän välein. Esimerkiksi arvoltaan 2 000 euron ostoksen todellinen vuosikorko on 26,44 % maksuajan ollessa 12 kk.

 

Mash Finance Oyj:llä on oikeus tarkastaa Mash-laskulla tai -osamaksulla maksavan asiakkaan luotto- ja osoitetiedot ja myöntää tai evätä luotto niiden perusteella. Mash-laskulla tai -osamaksulla maksavan tulee antaa henkilötunnuksensa tai tunnistautua pankkitunnuksillaan tilausta tehdessään.

 

www.mash.com

 

Asiakaspalvelu palvelee 24 h/vrk

Puh. 0800 94580

(ma–su 24 h, puhelu on maksuton)

 

asiakaspalvelu@mash.com

 

Toimitusmaksu

Pakkaus- ja toimituskulumme riippuvat valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Toimitusmaksut: SmartPost / Postin noutopiste 6,90€ ja Matkahuolto Lähellä-paketti 6,90€. Näissä toimitustavoissa jos tilaussumma on vähintään 75 euroa, emme veloita toimituskuluja. Noutamattomista paketeista veloitamme 13,80€.

 

Toimitukset

Tilaukset toimitetaan asiakkaan valitseman toimitustavan mukaan. Lähetämme tilaukset mahdollisimman pian, yleensä samana tai seuraavana päivänä. Aina tilauksen yhteydessä lähetämme asiakkaan sähköpostiin tilausvahvistuksen (toimii myös kuittina) sekä postin/matkahuollon seurantakoodin. Myös nouto varastoltamme Mikkelin keskustasta onnistuu.

 

Tuotevastuu

Lisaravinnekauppa.fi toimii tuotteiden jälleenmyyjänä, kaikkien tuotteiden tuotevastuu on tuotteiden valmistajalla/valmistuttajalla.

 

Tuotteen palautusoikeus

Asiakkaalla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Postipaketin palautus: Kiinnitä/kirjoita lähetyksen päälle meidän palautustunnus 643828 ja vie lähetys postiin. Matkahuollon paketin palautus: Menet matkahuollon palvelupisteeseen, annat paketin ja koodin 9519168. Kun saamme tuotteen takaisin ja toteamme, että tuote on avaamaton, käyttämätön ja muuttumaton saat rahasi takaisin.

asiakaspalvelu@lisaravinnekauppa.fi

Puh. +358505326201

Arkisin 14:00-18:00

 

EU:ssa säädettiiin direktiivejä, joten tämän pitää näkyä täällä:

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.
Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).